Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΣΤΟ ΙΔΙΟ...ΘΡΑΝΙΟ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΑΙ ΔΟΞΑ!!

Στα ίδια ...θρανία κάθισαν στον "Αστέρα" ο Στέργιος Σιλιγκούνας και η Δόξα Ιτσκάρα,  μακράν πρώτη σε σταυρούς της "Δημοτικής Ανανέωσης" στις πρόσφατες εκλογές. Φιλικές οικογενειακές σχέσεις από παλιά  για τους δυο τους. Ελπίζουμε ότι τόσο η Δόξα, όσο και ο Στέργιος θα βοηθήσουν τη νέα δημοτική αρχή
της πόλης, από όποιο μετερίζι και αν τους ζητήσει ο δήμαρχος. Η Δόξα φυσικά στις δημαιρεσίες της 2ας Ιανουαρίου, ως η  πρώτη δημοτική σύμβουλος, θα αναλάβει τα χρέη του προεδρεύοντος του δημοτικού συμβουλίου του νέου δήμου μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...