Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤ-3 ΜΙΛΑΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Κ. ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΑΣ

Στο δελτίο ειδήσεων της ΕΤ-3 τώρα θα μιλήσει ο δήμαρχος Νάουσας κ. Καραμπατζός, αναφορικά με την επιχειρούμενη υποβάθμιση του Νοσοκομείου μας από το Υπουργείο Υγείας και τον κ. Λοβέρδο. Ο κ. Καραμπατζός θα αναφερθεί στην συγκέντρωση υπογραφών που γίνεται από τους συμπολίτες μας και την
περαιτέρω κλιμάκωση του αγώνα του δήμου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...