Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΑΡΧΗ ΜΑΣ!


Το δημοτικό σχολείο Σκυλιτσίου επισκέφθηκε σήμερα ο Νομάρχης Κώστας Καραπαναγιωτίδης. Αφορμή για την επίσκεψη ήταν μια επιστολή των μαθητών του σχολείου προς το Νομάρχη αναφορικά με την αλόγιστη χρήση φυτοφαρμάκων και τη ρύπανση του υδροφόρου ορίζοντα. (Σας στέλνουμε την επιστολή, η οποία συντάχθηκε στο πλαίσιο εργασίας των παιδιών στην Ενότητα 4 της Γλώσσας «Εμένα με νοιάζει», που αναφέρεται στην προστασία του περιβάλλοντος.)
Ο Νομάρχης, ο οποίος
συνοδευόταν από το Διευθυντή Γεωργίας Δημήτρη Σεργίου, συνεχάρη τους μαθητές για την ευαισθησία και την πρωτοβουλία τους, και τους προέτρεψε να είναι το ίδιο τολμηροί και διεκδικητικοί σε όλη τη ζωή τους. Ακολούθως, ενημέρωσε τους μαθητές για τις πρωτοβουλίες της Νομαρχίας στο ζήτημα της χρήσης φυτοφαρμάκων. Αναφέρθηκε στη διοργάνωση σχετικών συσκέψεων και ημερίδων, στην εκτύπωση και διανομή έντυπου υλικού (αφίσες, φυλλάδια κ.α.) σε όλο το Νομό, αλλά και στην καθημερινή συνεργασία της Διεύθυνσης Γεωργίας με τις Ομάδες Παραγωγών που ήδη έχουν περάσει σε φάση ολοκληρωμένης καλλιέργειας, με ελεγχόμενη χρήση φυτοφαρμάκων και λιπασμάτων. Απαντώντας σε ερωτήσεις μαθητών, ο Νομάρχης ενημέρωσε για ζητήματα αρμοδιοτήτων της Αυτοδιοίκησης (Δήμοι, Περιφέρεια) και έκλεισε με ευχές ενόψει των γιορτών των Χριστουγέννων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...