Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΚΔΡΑΜΟΥΜΕ ΣΕ ΟΧΡΙΔΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ!!

Τα παλιά  αποφασίσαμε να θυμηθούμε, ως παρέα, και σήμερα  και αύριο εκδράμουμε σε Μοναστήρι και Οχρίδα με το πρακτορείο της Φαίδρας Κουρμούλη. Θα προσπαθήσουμε λοιπόν, αν καταστεί δυνατόν, να σας δώσουμε...ανταπόκριση από εκεί. Φωτογραφίες και video σίγουρα θα έχουμε το βράδυ της Κυριακής. Και μια είδηση της τελευταίας στιγμής. Στην παρέα μας προστέθηκε και ο
δήμαρχος κ. Τάσος Καραμπατζός με τη σύζυγό του και φυσικά ο υπεύθυνος του γραφείου τύπου του κ. Πέτρος Συμεωνίδης με τη σύζυγό του κι αυτός, για να τον...προφυλάγει, μάλλον, από κακές ...δημοσιογραφικές ερωτήσεις!!
Καλό Σαββατοκύριακο λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...