Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Τα καραγκιοζλίκια των κυβερνώντων με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας δεν έχουν τέλος. Τους πετούν έξω από το κτίριο του ΕΙΝ, μετά το δημοσίευμά μας και την αντίδραση του Κώστα Καραπαναγιωτίδη

Το θράσος και τα καραγκιοζλίκια των κυβερνώντων και των διορισμένων διοικήσεων τους φαίνεται πως δεν έχουν τέλος, αναφορικά με το ΚΠΕ της πόλης μας. Μετά το δημοσίευμά μας και την αντίδραση του νομάρχη κ. Κώστα Καραπαναγιωτίδη αποσπάστηκαν ακόμη δυο εκπαιδευτικοί με αποτέλεσμα να γίνουν πέντε. Και ενώ όλα φαινόταν ότι βαίνουν ομαλώς και θα επαναλειτουργήσει το ΚΠΕ, δεχόμενο όπως και πέρσι χιλιάδες παιδιά και εκπαιδευτικούς η διοίκηση του Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας, σύμφωνα με πληροφορίες μας που θα επιβεβαιώσουμε αύριο, ζήτησε από την διευθύντριά του κ. Στυλιανού να βρει άλλο κτίριο για να εγκατασταθεί. Πραγματικά
τραγελαφικές καταστάσεις με εκδικητικές τάσεις που έχουν ανάγκη ψυχιατρικής υποστήριξης. Το blog καλεί τον βουλευτή κ. Τόλκα να παρέμβει στους υπαλλήλους της κυβέρνησης και να τους βάλει μυαλό. Αν νομίζουν ότι θα αφήσουν άνεργους τόσους ανθρώπους ,στην πόλη της ανεργίας και θα κλείσουν ένα από τα πιο δημιουργικά ΚΠΕ στη χώρα, είναι βαθιά νυχτωμένοι. Καλούμε τους Ναουσαίους να στηρίξουν το Κέντρο. Και τον κ. Τόλκα να πάρει επιτέλους άμεσα μέτρα. Το ίδιο μερίδιο ευθύνης έχει και ο κ. Καραμπατζός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι " Σελίδες που...χόρεψαν" στο θερινό θέατρο της Νάουσας

 Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο