Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Ανοικτή πρόσκληση στον βουλευτή κ. Τάσο Σιδηρόπουλο. Να πάρει θέση για το Μνημόνιο και την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης που καταδικάζει τη χώρα στο μαρασμό!!

Το blog μας σήμερα απευθύνεται στον βουλευτή Ημαθίας κ. Τάσο Σιδηρόπουλο. Σε προηγούμενη τηλεφωνική επαφή που είχαμε ο Τάσος  μας απόδειξε ότι δεν είναι "δούλος" του Μνημονίου και όλων αυτών των ακραίων νεοφιλελεύθερων μέτρων που έχουν  εξαθλιώσει τους Έλληνες και τους Ημαθιώτες. Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ με τις περισσότερες ψήφους στο νομό, έχει καθήκον να πάρει θέση. Να ακούσουν οι Ημαθιώτες αν αυτά που υποσχέθηκε το κόμμα του τον περασμένο Οκτώβρη, έχουν σχέση με αυτά που κάνουν τώρα ο Παπανδρέου και η κάστα του. Γνωρίζω ότι δεν συμφωνεί, όπως δεν συμφωνεί μια μεγάλη ομάδα των βουλευτών του κόμματός του, εκτός φυσικά από τα παπαγαλάκια και τους υποτελείς της ηγετικής ομάδας, που περιμένουν να γίνουν ...υπουργοί!! Ξέρω ότι ο Σιδηρόπουλος δεν έχει τέτοια προβλήματα και φιλοδοξίες. Το blog είναι στη διάθεσή του να εκφραστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...