Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Από το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο


 Με υπηρεσιακά  θέματα συνεδρίασε χθες βράδυ το δημοτικό συμβούλιο της Νάουσας. Ο δήμαρχος απάντησε σε αρκετές ερωτήσεις των συμβούλων, για την καταπάτηση δημοτικού μας δασοκτήματος στο Σέλι, για το κλείσιμο του ΚΕΝΕ και των ΙΕΚ, καθώς και για την κατάληψη των πεζοδρομίων στη Μ. Αλεξάνδρου από τραπεζοκαθίσματα. Το κυριότερο θέμα της διάταξης η ψήφιση του ισολογισμού του ΔΗΠΟΝ, το οποίο για το 2009 είχει ένα μικρό έλλειμα, της τάξης των 38 χιλ. ευρώ, σε σύνολο εξόδων  1,135.000.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...