Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Σε καραντίνα για αιμοδοσία τα Νοσοκομεία Βέροιας και Νάουσας.

Καραντίνα  για αιμοδοσία στα Νοσοκομεία Βέροιας και Νάουσας
 Σε καραντίνα αιμοδοσίας έχουν τεθεί τα Νοσοκομεία Βέροιας και Νάουσας, εξαιτίας της συνεχιζόμενης επικινδυνότητας από τον ιό του Δυτικού Νείλου και της εγκεφαλίτιδας που μπορεί να προκαλέσει . Έχει «παγώσει» η αιμοδοσία στα δύο νοσοκομεία του νομού μας, καθώς δυνητικά το αίμα μπορεί να θεωρηθεί μολυσμένο (ο ιός μπορεί να μεταδοθεί μέσω του αίματος). 
Τα Νοσοκομεία μας βρίσκονται εν αναμονή επίσημης αποσαφήνισης από την αρμόδια Υγειονομική Περιφέρεια σχετικά με το θέμα αυτό. Και εν τω μεταξύ, προμηθεύονται αίμα από άλλα νοσοκομεία της περιοχής. Το Νοσοκομείο Βέροιας έχει ήδη προμηθευτεί 84 φιάλες από άλλα νοσοκομεία, ενώ το Νοσοκομείο Νάουσας δεν χρειάστηκε ακόμη ενίσχυση σε αίμα.   ( πηγή :www.maknews.gr. φωτογραφία www.e-naoussa.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...