Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Ωραίος ο μεγάλοοοοοος!!!

Η φωτογραφία είναι βγαλμένη το πρωί του περασμένου Σαββάτου στο δρομάκι μπροστά από το "Βέρμιον" στον 'Αγιο Νικόλαο. Ο ...μεγάλος ΙΧης, με ξένες πινακίδες, έβγαλε το κολωνάκι και παρκάρισε φάτσα κάρτα μπροστά από το ποτάμι, κατά γκαζόν μεριά. Τι γίνεται ρε παιδιά εκεί πάνω; Λέγαμε ότι το πάρκινγκ στο στρατόπεδο δεν το χρησιμοποιεί κανείς. Σε λίγο θα αρχίσουν να παρκάρουν και μέσα στο ποτάμι για να δροσίζονται; Για αυτό ρε σκορπίσαμε 45 χιλιάρικα μελέτη στους ειδικούς, που μας είπαν να συστήσουμε μια τριμελή(ς) επιτροπή αποτελούμενη από 7 άτομα, για να αναβαθμίσουμε τον Άγιο; Κάντε καμιά βόλτα στο ποτάμι κύριε δήμαρχε προς τα κάτω και θα δείτε ότι όλη η όχθη είναι παράνομα φραγμένη και κατειλημμένη . Πιο εύκολα μπαίνεις στο στρατόπεδο ( πλάκα κάνουμε κομάντος!!!) παρά στη Αράπιτσα. Για την ξεφτίλα πάντως αυτή η μελέτη δεν λέει τίποτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...