Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Εγκαταλείφθηκε το εκτροφείο θηραμάτων Νάουσας. Απέμεινε μόνο ένας εργαζόμενος!!

Σε κακά χάλια, σύμφωνα με πληροφορίες μας, είναι το Εκτροφείο Θηραμάτων της πόλης μας, στο Άλσος του  Αγίου Νικολάου. Το Μνημόνιο φαίνεται πως έκανε την...κηδεία και σε επίπεδο προσωπικού, αφού έχει απομείνει μόνο ένας εργαζόμενος , με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να ρημάξει!!  Ρωτάμε τους υπευθύνους λοιπόν και επίσης το δήμαρχο. Έχουν καταστρέχει  μέρος των εγκαταστάσεων τα αγριογούρουνα; Γίνονται εκκολαψίες αυγών αγρίων πτηνών; Γιατί είναι κατεστραμένες οι περιφράξεις στα πρώτα κλουβιά; Το θέμα πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα με την πρόσληψη του κατάλληλου εποχικού προσωπικού. Αλλιώς αυτό το στολίδι του βουνού μας θα γίνει ένα ακόμη μνημείο κρατικής αδιαφορίας!!

1 σχόλιο:

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...