Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Τα πήρε στο...κρανίο ο Αχιλλέας!

Τα πήρε στο...κρανίο χθες ο Αχιλλέας. Επικεφαλής χθες της παράταξής του( μόνος γαρ αφού πήγαν για..μπάνια οι υπόλοιποι!!) την χώθηκε στον Καραμπατζό. Τι του είπε στην αρχή;
Ότι είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να φεύγουν οι τρεις πρώτοι μιας παράταξης από έναν συνδυασμό. Για την Ίλια, Πάτσο και Φουντούλη μιλούσε ο Αχιλλέας, αλλά του απάντησε ο Παπαστόικας και του είπε.
"Αχιλλέα αυτό έγινε το 2008, εδώ κάνουμε απολογισμό του 2009".Γάτα ο Γιάννης!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...