Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Ακόμη συνεδριάζουν στη νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ για τις υποψηφιότητες! Τι γίνεται ρε παιδιά, η σφαγή του...Δράμαλη;

Χαμός γίνεται στη Νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ, αφού η συνεδρίαση που ήταν καθορισμένη για τις 7 ξεκίνησε τελικά στις 8.30 το βράδυ. Πρώτες και μη εξακριβωμένες πληροφορίες μας κάνουν λόγο ότι ...κάποιοι εκ των υποψηφίων περιχαρακώθηκαν στο να γίνει η επιλογή από τα κεντρικά της Ιπποκράτους, χωρίς να γίνουν διαδικασίες! Αν γίνει έτσι βέβαια δημιουργείται ένα μεγάλο θέμα, αφού όλοι πριν από λίγες μέρες έλεγαν να πάνε στη βάση και μάλιστα όχι στην κομματική, αλλά στους πολίτες. Σε λίγο θα σας ενημερώσουμε για περισσότερα νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...