επεα πτεροεντα, ελευθεριάδης ναουσα, Θόδωρος Ελευθεριάδης, 6974077834, eleytheriadhs@gmail.com. Νέα από Νάουσα, Ημαθία και όλο τον κόσμο
Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010
Σήμερα το βράδυ στις 9 ο απολογισμός του δημάρχου κ. Καραμπατζού στο δημοτικό θέατρο
Πυρετωδώς ετοιμάζει ο Συμεωνίδης τη σημερινή παρουσία του δημόσιου απολογισμού των πεπραγμένων του δημάρχου και της δημοτικής του αρχής για το 2009. Θα είμαστε εκεί για να σας δώσουμε κανένα ..παραπολιτικό της τελευταίας στιγμής! Για να δούμε θα είναι εκπρόσωπος της Συντονιστικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου
Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...
-
Προκόπης Μπίλης.'Ενας από τους πιο έντιμους και ηθικούς ανθρώπους που γνώρισα στην ζωή μου. Ο
-
Μας άφησε στα 79 του χρόνια ο Γιώργος Βογιατζής. Ο Γιώργος του Zero, ο Γιώργος της παρέας. Υπήρξε ένας καλός άνθρωπος που
-
Πριν μερικούς μήνες νοίκιασε το διαμέρισμα της αδερφής μου, πάνω από το δικό μας. Χαμογελαστό παιδί, με ευγένεια και διακριτικότητα. Τον ρ...
-
Στα 58 της χρόνια έφυγε, από την ζωή η Ευσταθούλα Τσαΐδου ( Φιλιππίδου). Η κηδεία της θα γίνει αύριο Σάββατο 13η Ιουνίου 2026 στην Παναγία ...
-
Στα 51 του χρόνια έφυγε από την ζωή ο Πέτρος Βλάχος. Η εξόδιος ακολουθία του
-
Έφυγε στα 63 της. Μια αθώα ψυχή που σίγουρα θα βρεθεί στην αγκαλιά του Θεού. Η Αθηνούλα
-
Ο Δήμος Νάουσας ανακοινώνει ότι σήμερα, Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, η Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού προέβη στην αποσφράγιση των δύο δεσμευ...
-
Την διοίκηση του Νοσοκομείου Γιαννιτσών ανέλαβε η Νίκη Καρατζιούλα. Από εκείνη την στιγμή δεν έπαψαν οι υβριστικές αναφορές στο διαδίκτυο ...
-
Στα 77 του χρόνια έφυγε από την ζωή ο Βασίλης Πιτσιούνης. Η κηδεία του θα γίνει σήμερα

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΜΩΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΛΚΑΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ? ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφή"ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ" ΟΙ 92 ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΦΑ. ΠΑΣ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΕ. ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ 2 ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ.ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ.ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ? ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήSIDIROPOULOS, GIKONOGLOU KAI PAPASTERGIOU THS N.E. TOU PASOK MATHAME OTI TA EXOSAN STON KARAMPATZO. GRAPSETA KYRIE ELEYTHERIADH MHN TON KALIPTETE
ΑπάντησηΔιαγραφήεκτος του δικου του απολογισμου με τους τρεις του ΠΑΣΟΚ βολεφτες ενοω να απολογηθον για τα ψευτικα τα λογια τα μεγαλα που ειπαν στο λαο της πολης και ειδικα σε αυτους που τους ψηφισαν αντε ρε πουλημενα τομαρια που τολματε και γυρνατε σε αυτην την πολη ουστ ρε λαμογια
ΑπάντησηΔιαγραφήποιος θα τα γραψει κυριοι???KΑΝΕΙΣ τους...ποιος θα αναφερει τα παρασκηνιακα που σιγουρα τα γνωριζουν???ΚΑΝΕΙΣ...εχουν καταντησει ολοι τους εξαρτωμενοι αυτου κ με επιφανειακες κ light κριτικες εναντιον του νομιζουν οτι το παιζουν κ αντικειμενικοι κ ουδετεροι....γραψτε την αληθεια ρε k ανοιξτε τα ματια του κοσμου ειδαλλως ασχοληθειτε με το facebook μονο....(αποψη προς πασα κατευθυνση κ οχι μονο για το συγκεκριμενο blog)
ΑπάντησηΔιαγραφήφίλε αναγνώστη που γνωρίζεις τα παρασκήνια και μπορείς να ασκήσεις μια κατά βάθος και heavy κριτική για τον Καραμπατζό, την Ίλια ή το πολιτικό σύστημα, είμαστε πρόθυμοι να φιλοξενήσουμε την ανεξάρτητη άποψη σου. Επώνυμα ή και ανώνυμα, δεν μας ενοχλεί. Το blog είναι όντως εξαρτημένο. Από την άσκηση καλοπροαίρετης κριτικής και όχι την ανταλλαγή ύβρεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντησή στον πρώτο φίλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θεσμικός ρόλος του γραμματεα δεν είναι να κάνει καταγγελίες. Γιατί αν έπρεπέ να καταγγείλει κάποιον , αυτη είναι η κηρία Ιλια η οποία αφοί δεν μπόρεσε να γίνει πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου ξαφνικά ανακάλυψε ποσό κακός δήμαρχος είναι ο καραμπατζος και άρχισε τις καταγγελίες. Αλήθειά φίλε ανώνυμε, γιαυτό τι έχεις να πεις???
ΑΝ Κ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟς ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ,ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Κ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΧΩΡΙς ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ Κ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ...ΠΩς ΚΥΡΙΕ ΧΩΡΙς ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΒΕΒΑΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΕΤΣΙ??ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΜΠΤΟ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ??ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ??ΣΟΥ ΕΘΙΞΕ ΤΟΝ ΤΑΣΗ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΟ .ΑΛΛΑ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΤΙΚΟΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΘΕΤΕΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ....ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ Κ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ...ΟΣΟ Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ..Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ...ΕΤΣΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ..
ΑπάντησηΔιαγραφή