Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Έμποροι και επαγγελματοβιοτέχνες συμμετέχουν στην απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη 5 Μαϊου


Η ΓΣΕΒΕΕ(επαγγελματιοβιοτέχνες)και η ΕΣΕΕ(έμποροι) θα συμμετάσχουν στην απεργιακή κινητοποίηση που κήρυξε η ΓΣΕΕ την Τετάρτη 5 Μαΐου. Τα καταστήματα, εμπορικά και επαγγελματικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση των τριτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων των μικρών επαγγελματιών και εμπόρων θα παραμείνουν κλειστά το πρωί της Τετάρτης( 9-3 το μεσημέρι) εκφράζοντας την αντίθεσή τους στα κυβερνητικά μέτρα, τα οποία καταδικάζουν στο κλείσιμο τις 1.000.000 μικρές επιχειρήσεις της χώρας μας. Μια καλή ευκαιρία και σε τοπικό επίπεδο το Εργατικό Κέντρο, Η ΟΕΒΝ και ο Εμπορικός Σύλλογος να διοργανώσουν από κοινού μια μεγάλη συγκέντρωση- διαμαρτυρία και να δώσουν τη μάχη, ώστε να μη καταστραφεί εντελώς η αγορά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...