Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Xρόνια πολλά πρόεδρε!!!

Τη μνήμη του Αγίου Δημητρίου του Μεγαλομάρτυρος και Μυροβλήτη τιμά σήμερα η Ορθοδοξία μας. Χρόνια πολλά από τα "Έπεα" στους εορτάζοντες και εορτάζουσες Δημήτρηδες και Δήμητρες . Ειδικά δε θερμές και αδελφικές ευχές στον καλό μου φίλο, κ. Τάκη Τασιώνα, που ήταν η αιτία, πριν μερικά χρόνια, να επιστρέψει το..
.σαράκι της μπάλας και της Ναουσάρας στην αφεντιά μου, όταν ανέλαβε τα ηνία της ομάδας, μετά από τα πέτρινα της χρόνια. Πρόεδρε χρόνια πολλά και ελπίζουμε η μεταγραφή του Αλέξη Πασιαλή, γιου του φίλου μας Δήμου Ταούλα(που βλέπουμε δίπλα σου στη φωτογραφία), να γίνει σύντομα στη Ναουσάρα και ο Αλέξης να παίξει καλή μπάλα.!!  
Θόδωρος Ελευθεριάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O διευθυντής της "δευτεροβάθμιας" , Σάκης Αλατζόγλου, για την έκδοση των αποτελεσμάτων των "πανελλαδικών"

  Αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες, Σήμερα, ημέρα έκδοσης των αποτελεσμάτων, θα λάβετε στο κινητό σας ένα από αυτά που θεωρούνται «ση...