Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ BLOG MAΣ. "ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΛΑΣΠΗΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ.ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ"

Έντονες οι ....φημολογίες των τελευταίων ημερών, για το ότι ο πρώην βουλευτής της ΝΔ κ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης συναντήθηκε με την κ. Ντόρα Μπακογιάννη, μετά την ιδρυτική διακήρυξη του κόμματος της, καθώς και ότι στις επόμενες βουλευτικές εκλογές δεν θα είναι υποψήφιος με τη ΝΔ, αφού, δεν θα επιλεγεί από τον Αντώνη Σαμαρά( δηλαδή ο πρόεδρος της ΝΔ δεν θα επιλέξει τον δεύτερο σε σταυρούς του κόμματος του, τι άλλο θα ακούσουμε!!!). Επικοινωνήσαμε με τον κ. Τσαβδαρίδη, ο οποίος μας έκανε την εξής αποκλειστική δήλωση( και πάλι το επαναλαμβάνουμε για να μην έχουμε και πάλι....υποκλοπές, όπως του κ. Ακριτίδη!!) "Ξεκίνησε ένα πόλεμος λάσπης και συκοφαντιών στο πρόσωπο μου. Γνωστοί οι κύκλοι
από όπου εκπορεύονται, αλλά δεν θα τους περάσει. Είμαι και θα είμαι ΝΔ, στηρίζοντας τον πρόεδρο μας Αντώνη Σαμαρά. Τα  περί συναντήσεων μου με την κ. Ντόρα Μπακογιάννη  είναι νοσηρά μυθεύματα  , χυδαίας προπαγάνδας. Είναι γνωστό όμως ότι η λάσπη επιστρέφει πάντοτε στον αποστολέα της και σε αυτούς  που την αναπαράγουν".

2 σχόλια:

  1. Και γιατί εγώ πρέπει να σε πιστέψω Λάζαρε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όση λάσπη και να σε ρίξουν Λάζαρε την επόμενη φορά θα είσαι πρώτος βουλευτής και με διαφορά μάλιστα. Ο γνωστός πολιτικός έχει χάσει τον ύπνο του. Δεν λέει μόνον ότι θα πας με την Ντόρα. Τώρα τελευταία τα εξαπτέρυγά του διαδίδουν ότι δεν θα σε βάλει υποψήφιο ο Σαμαράς γιατί έχεις κώλυμα που κατέβηκες Δήμαρχος. Έτσι τον συμφέρει ο πνιγμένος από τα μαλλιά ψάχνεται. Να ξερε τι τον περιμένει. Από το κλειδί μέχρο το Ροδοχώρι είναι ανεπιθύμυτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή