Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Κατευόδιο για τον υπέροχο Γιάννη Καλατζή

Σημάδεψε την παιδική μου ηλικία. Ένας από τους πιο αγαπημένους μου τραγουδιστές έφυγε σήμερα από τη ζωή, στα 74 του χρόνια. Ο Γιάννης Καλατζής, με την χαρακτηριστική του φωνή, ερμήνευσε σπουδαίες επιτυχίες. Μου άρεσε πολύ πιτσιρικάς να τραγουδάω τον "Σταμούλη τον Λοχία" στην τεράστια κασέτα που έβαζα στο κασετόφωνο του Πεζώ 304, ΝΟ 1514 του πατέρα μου. "Κυρά Γιώργαινα, ο Γιώργος σου που πάει", "Δελφίνι,
δελφινάκι" "παραμυθάκι μου", τι να πρωτοθυμηθώ από έναν σπουδαίο τραγουδιστή, που από εδώ και πέρα θα υμνολογεί στην γειτονιά των αγγέλων τον Άγιο Θεό. Καλό ταξίδι Γιάννη Καλατζή, με μια αφιέρωση. Το  "ξενάκι"


Το φεγγαράκι ρώτησα
πού θα σε βρω αρχόντισσα
και μου είπε ο αυγερινός
εκεί που φέγγει ο ουρανός

Ξενάκι είμαι και θα ‘ρθω
στο στρώμα σου να κοιμηθώ
κι αν σε μαλώσουν μην ντραπείς
ξενάκι είμαι να τους πεις








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου