Παράδειγμα επιθετικής, εμπορικής, εξωστρέφειας αποτελεί το Vivo-Vivo της Λίας Φωτιάδου. Η Λία κατόρθωσε, προβάλλοντας τα γυναικεία της ρούχα στο διαδίκτυο, με μια αύρα παρουσίασης από την ίδια, που αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, να δημιουργήσει το δικό της brand name, αυξάνοντας τις πωλήσεις και την πελατεία της, με προιόντα φυσικά ποιοτικά, χωρίς να χρειάζεται μια...περιουσία για να τα αγοράσεις. Βρισκόμαστε στην εποχή που δεν πηγαίνει ο πελάτης στο κατάστημα, αλλά το κατάστημα στον πελάτη, μέσω διαδικτύου. Βρείτε την Λια στο facebook στο Lia Fotiadou.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου