Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Καλύτερα έργα με λάθη στην καθημερινότητα, παρά το αντίθετο

Παρατηρώντας μια στοχευμένη προσπάθεια, προφανώς εν όψει των επόμενων των εκλογών του 2019, κάποιων που "εδοξάσθησαν" με την αφωνία τους σε όλη την "πολιτική" τους "καριέρα", αναζητούν τρόπο να ανακηρυχθούν οι σύγχρονοι "σωτήρες" της Νάουσας, να πλήξουν την διοίκηση Κουτσογιάννη για τα ζητήματα της καθημερινότητας. Προφανώς και έγιναν λάθη στην διαχείριση των αναπλάσεων των δρόμων. Συμφωνώ με την πρόταση του Σταύρου Γεωργιάδη να γινόταν πρώτα οι αποκαταστάσεις των σπασμένων και σάπιων δικτύων ύδρευσης και μετά να ασφαλτοστρώνονταν οι δρόμοι. Τι θα σήμαινε αυτό στον αστικό ιστό; Η καθυστέρηση που υπήρξε στη νέα Ζαφειράκη, όπου το δίκτυο ύδρευσης είναι έτοιμο πλέον να συνδεθεί στον πολυθρύλητο "νέο" αγωγό, μετά από 25 χρόνια από την κατασκευή του. Φανταστείτε τα σχολιανά που θα ακουγόταν αν μια πλήρης αποκατάσταση διαρκούσε ένα μήνα. Από τους κακοπροαίρετους εννοώ και όχι από τους καλοπροαίρετους. Η ανάπλαση δε της οδού Αγίου Αθανασίου έγινε με την αποκατάσταση και συμπλήρωση αντιπλημμυρικών φρεατίων, πεζοδρομίων και ότι άλλο ήταν απαραίτητο για να μπορούν οι Ναουσαίοι να πηγαίνουν με ασφάλεια και αξιοπρέπεια στο κοιμητήριο. Κράτησε δυο μήνες; Οι ενστάσεις δεκτές γιατί έπρεπε να γίνει το  φθινόπωρο. Όπως δεκτές θα ήταν και οι αντίθετες γιατί να γίνει το καλοκαίρι με τις σκόνες! Επί της ουσίας; Οι σωλήνες μπροστά στην οικοδομή μου δεν ήταν σπασμένοι πριν μια βδομάδα, αλλά εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον. Το νερό βούλιαζε την άσφαλτο, ενώ στις έντονες βροχοπτώσεις τα καπάκια στον δρόμο τινάζονταν στον...ουρανό. Ψιλά γράμματα θα μου πείτε, αφού για το γεγονός ότι δεν είναι καν χαρτογραφημένο το δίκτυο ύδρευσης της Νάουσας ευθύνεται ο Κουτσογιάννης. Για την ΚΕΠΑΠ και την ΤΑΒ και τα εκατομμύρια των χρεών τους, που θα κληθούν να πληρώσουν οι πολίτες ο Κουτσογιάννης. Για τους νέους κάδους που μεταφέρονται από το ένα σπίτι στο άλλο, στην λογική "φύγε κακό από τα μάτια" μου ο Κουτσογιάννης. Καλύτερα όμως έργα με λάθη στην καθημερινότητα μιας πόλης, παρά το αντίθετο. Δυστυχώς ή ευτυχώς για δεκαετίες ολόκληρες άσφαλτο στη Νάουσα δεν είδαμε. Ούτε αντιπλημμυρικά φρεάτια. Έχει κάνει λάθη ο Κουτσογιάννης; Πάμπολλα. Στα πλαίσια της δημοκρατικής ζωής του τόπου τα έχω επισημάνει επανειλημμένως. Έχουν την υποχρέωση να τον κρίνουν οι πολίτες και οι δημοτικοί σύμβουλοι; Είναι ιερό τους καθήκον. Χαίρομαι τον Γιώργο Βασιλείου για αυτή του την ενέργεια, με την οποία συμβάλει, με τον δικό του έστω δυναμικό τρόπο, στα κοινά του δήμου Νάουσας. Δικαιούται δια να ομιλεί. Αλλά κάποιοι άλλοι ρε αδερφέ, που δεν έχουν μιλήσει ποτέ στο συμβούλιο επί σειρά ετών και υπήρξαν ανύπαρκτοι σε τομείς που τους ανατέθηκαν. Ε, αυτό πάει πολύ. Σταματώ εδώ με μια επισήμανση. Εκτιμώ όσους αγωνίζονται για τον τόπο μας. Εκτιμώ την καλοπροαίρετη κριτική σε όλους, με πρώτο εμένα. Ποτέ δεν έχω πει ότι δεν κάνω λάθη, αλλά τουλάχιστον έχω το θάρρος της άποψης, καταγράφοντας με την δική μου θεώρηση την ζωή του τόπου μου.  Είμαι ευτυχισμένος όταν με βρίζουν οι ελάχιστοι του "Κοινού Τόπου" ή της "Δημοτικής Ανανέωσης"(σ.σ ξέρετε έχω ιδιαίτερα "καλούς φίλους" που με βρίζουν συνεχώς, αλλά μου τα λένε άλλοι και τους ξέρω απ΄έξω και ανακατωτά!). Το θεωρώ υγιές. Το ίδιο και οι χιλιάδες αναγνώστες που στηρίζουν καθημερινά αυτή την προσπάθεια.Έτσι θα συνεχίσω με το θάρρος της γνώμης. Σε όποιους αρέσουμε λοιπόν. Για τους άλλους τους..γνωστούς δεν θα μπορέσουμε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου