Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Ο Αργύρης Κεπίσης για την απόλυση του από την θέση του ειδικευόμενου χειρουργικής στο Νοσοκομείο Νάουσας

Τις τελευταίες ημέρες πολλά ακούγονται σχετικά με την απόλυση μου από τη θέση του ειδικευόμενου Χειρουργικής. Δεν είχα καμία πρόθεση να μπω σε μια διαδικασία υπεράσπισης της θέσης μου (άλλωστε είναι πολύ δύσκολο τελικά να προσπαθείς ν’αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας) παρόλα αυτά, αυτά που διαβάζω και ακούω καθημερινά μου προκαλούν λύπη και αηδία μαζί. Συκοφαντούν έναν γιατρό και προσβάλλουν έναν άνθρωπο χωρίς ποτέ να ζητήσουν έστω ν ακούσουν τη δική του εκδοχή. Κανείς δε σκέφτηκε την ψυχολογική πίεση που δέχομαι όλο αυτό τον καιρό, φτάνοντας σε σημείο να περνάει η σκέψη απ το μυαλό μου, μήπως τελικά εγώ ήμουν αυτός που
έκανα λάθος(!!!). Κάποιοι προτίμησαν να καλύψουν τον κομματικό τους αντιπρόσωπο απ το να παραδεχτούν το λάθος τους. Ένα ‘’λάθος’’ όμως που στοίχισε τα όνειρα σε κάποιο νέο επιστήμονα στην αρχή της καριέρας του, ένα ‘’λάθος’’ που τον στιγμάτισε στη μικρή κοινωνία της Νάουσας.
Ας αφήσουμε όμως τους συναισθηματισμούς και ας έρθουμε στα πραγματικά γεγονότα. Ο πραγματικός λόγος που απολύθηκα είναι γιατί δε συμμορφώθηκα με τις υποδείξεις – διαταγές του διοικητή του Νοσοκομείου ο οποίος αν και συνάδελφος οδοντίατρος δε σκέφτηκε ούτε μια στιγμή ότι με εκθέτει σε κίνδυνο παίζοντας τη ζωή του ασθενούς κορώνα γράμματα. Ασθενής με κλάσμα εξώθησης <20 nbsp="" p="">Κύριοι ο λόγος που με κάνει να θέλω να φύγω δεν είναι ούτε οι πολυάριθμες εφημερίες ούτε ο μισθός. Είναι το σάπιο σύστημά σας που στη θέα των πολιτικών ημετέρων αφανίζει ότι βρει στο διάβα του. Σκεφτείτε και πείτε μου σε ποια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα θα μπορούσε να συμβεί κάτι παρόμοιο. Να απολύεις υπάλληλο με συνοπτικές διαδικασίες (μου στάλθηκε η απόλυση με courier σπίτι μου)  γράφοντας ψευδείς λόγους,  κατηγορώντας τη γραμματέα σου γι αυτό(!) και αφού απολύσεις τον υπάλληλο ζητάς να γίνει ΕΔΕ !! Να τους χαίρεστε !!

«– Όλα χάνονται. Του καθενός έρχεται η ώρα. – Όλα μένουν. Εγώ φεύγω. Εσείς να δούμε τώρα” .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου