Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Κατευόδιο για την Αρλέτα των παιδικών μου ακουσμάτων

Μικρός μου άρεσε να ακούω τους δίσκους της αδερφής μου της Δέσποινας. Σε αυτήν χρωστώ τα ακούσματα της παιδικής μου ηλικίας και την ευχαριστώ θερμά για αυτά. Μεταξύ των δίσκων ξεχώριζε το "Νέο Κύμα". Με συνάρπαζε η ευαισθησία των τραγουδιών της Αρλέτας, που έφυγε σήμερα από κοντά μας, στα 72 της χρόνια. Εποχές γεμάτες ήχους εκεί στα τέλη των 70ς. Στα τέλη
της παιδικής μου ηλικίας και στις αρχές της εφηβικής. Έμεινα εκεί κολλημένος από τότε. Στις δημιουργίες των ευαίσθητων ακουσμάτων της Δέσποινας. Από τον Μάνο Χατζιδάκι και τους 15 Εσπερινούς, μέχρι την Αρλέτα, τον Δήμο Μούτση, τον Κώστα Καράλη μαζί της στην "Τρίτη Ανθολογία" του Γιάννη Σπανού, τον Λάκη Παπά. Φεύγοντας οι αγαπημένοι σου τραγουδιστές, θυμάσαι και εσύ ότι γερνάς. Με αυτή την ομίχλη που μπαίνει παντού στο σπίτι, αποχαιρετώ και εγώ την Αρλέτα. Καλό παράδεισο να έχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου