Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

"Τα στερνά τιμούν τα πρώτα".Μια απάντηση στον κ. Δημήτρη Ρίζο

Πραγματικά προσπάθησα για πολύ ώρα να εξηγήσω τον "φιλιππικό" του επικεφαλής της "Κοινωνίας Πολιτών" κ. Δημήτρη Ρίζου προς το "blog του Ελευθεριάδη", όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στην χθεσινή του τοποθέτηση στο δημοτικό συμβούλιο. Προφανώς τον ενόχλησε γιατί αντέδρασα στην μετονομασία της οδού Απολλωνιάδος, της προγονικής μου
μικρασιάτικης γης. Δεν κατάλαβα το λογύδριο του και δεν με αφορά η άποψη καθενός συμβούλου για το αν πρέπει  να εκφράζω τα δικά μου βιώματα για την πατρώα γη μου, που μου μετέφερε ο αλησμόνητος πατέρα μου Παναγιώτης, ο οποίος στα 14 του είδε τον πατέρα του Παναγιώτη να καίγεται ζωντανός σε μια καλύβα της Κατράνιτσας από τους ναζιστές και τους συνεργάτες τους και στα 20 του, τον 18χρονο αδελφό του Χρήστο να σκοτώνεται, βία στρατολογημένος από τον ΔΣΕ, στο Βίτσι, στις 9 Απριλίου του 1949. Θα σταθώ στην "ζέση" με την οποία υπερασπίστηκε την πρόταση για αλλαγή της ονομασίας σε Χρίστου Παλαμά, αναφερόμενος σε "παλικάρια που ανέβηκαν στο βουνό" και άλλα αντίστοιχα τινά. Τονίζω και πάλι ότι με την Λαϊκή Αγωνιστική Συσπείρωση και το ΚΚΕ, έχω διαφορά κοσμοθεωρίας και απόψεων. Αυτό όμως δεν με εμποδίζει να αναγνωρίζω την καθαρότητα των θέσεων και την εντιμότητα με την οποία τις μεταφέρουν στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας δυο εξαιρετικοί άνθρωποι, ο Γιώργος Καρτσιούνης και ο Λάκης Λακηνάνος. Οι δυο τους, στα πλαίσια της λογικής, πρότειναν να δοθεί το όνομα του Χρίστου Παλαμά (καπετάν Μαύρου) στην οδό Ακριτών. Τους συγχαίρω για το θάρρος της θέσης τους. Κλείνοντας να πω ότι οι μόνοι που... "δικαιούνται δια να ομιλούν", όπως έλεγε ο παλιός μέντορας των σημερινών πασόκων που "είδαν φως και μπήκαν" στον ΣΥΡΙΖΑ, είναι ο Λάκης και ο Γιώργος. Για τον Παλαμά, για τον ΕΛΑΣ, για τον ΔΣΕ. Μπορεί να διαφωνώ ιστορικά και πολιτικά, αλλά τους αναγνωρίζω αυτό το δικαίωμα. Σίγουρα δεν...δικαιούνται δια να ομιλούν όμως όσοι ανήκουν και στηρίζουν ένα κόμμα, όπως το σημερινό, που έχει εξοντώσει τους Έλληνες με μειώσεις συντάξεων, με μνημόνια, με φορολογικά και ασφαλιστικά χαράτσια. Και κυρίως παραδίδοντας την εθνική μας κυριαρχία στους αμερικανούς για μια ακόμη φορά (σ.σ η ΝΔ βρίσκεται στο άρμα των Γερμανών, εξ ου και οι συγκρούσεις των δυο τους!). Ελπίζω να γίνεται κατανοητή η φιλική μου αυτή επισήμανση, τονίζοντας ότι σε όλη μου τη ζωή αγωνίζομαι για τα δίκια του ελληνικού έθνους, με γνώμονα τις δικές μου ηθικές αξίες, που σίγουρα δεν περιλαμβάνουν μνημόνια και υποταγή.

Υ.Γ Είναι σίγουρο ότι τρίζουν τα κόκαλα του Χρίστου Παλαμά λοιπόν και με το..δίκιο του!

Υ.Γ1 Συνεπής αγωνιστής της ανανεωτικής αριστεράς ο κ. Τάκης Ρίζος από τα νιάτα του, όταν το ΚΚΕ εσωτερικού, έπαιρνε, δεν έπαιρνε, 1%. Αν θεωρεί ότι οι δικοί του αγώνες είναι ταυτόσημοι με το σημερινό ακρονεοφιλελεύθερο μόρφωμα, στο οποίο ανήκει κομματικά, ε τότε θα μου επιτρέψει, στα πλαίσια του δημοκρατικού διαλόγου, να διαφωνήσω μαζί του. Αγαπητέ Τάκη τα στερνά τιμούν τα πρώτα.

Υ.Γ 2 Την πρόταση του κ. Ρίζου υπερψήφισε επίσης και ο αρχηγός της μείζονος μειοψηφίας κ. Τάσος Καραμπατζός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου