Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Μια διευκρίνηση για τους νυν και τους τέως των δημοτικών πραγμάτων της Νάουσας

Επειδή πολλά ακούγονται εσχάτως, από νέοκοπους τιμητές αυτού του blog (προφανώς ενοχλεί η αναγνωσιμότητα του ή έχουν προσωπικό κόμπλεξ κατωτερότητας) θα ήθελα να επισημάνω τα εξής. Δεν γνωρίζω τα "εσωτερικά" του "Κοινού Τόπου"ή της "Δημοτικής Ανανέωσης" και δεν με αφορούν,όπως δεν αφορούν και τους πολίτες της Νάουσας. Την άποψη μου για το πώς πρέπει μια παράταξη, μια δημοτική αρχή να διαχειριστεί τα πεπραγμένα της, ειδικά δε να πληρώσει τα όσα έχει συμφωνήσει προεκλογικά με τα μέσα ενημέρωσης, την έχω καταθέσει. Όπως έχω καταθέσει και τα λάθη της, τις παραλείψεις και τα καλά της. Ο
καθένας κρίνεται από τους πολίτες και όχι από τα μέσα ενημέρωσης και αυτό αποδείχθηκε με την εκλογή Καραμπατζού το 2006, όταν κυριαρχούσε στην επικαιρότητα ο Γιάννης Σπάρτσης, τον οποίο..."άδειασαν" φυσικά γνωστοί σε όλους "δεξιοί"!. Επειδή λοιπόν δεν μασώ τα λόγια μου, θεωρώ ότι τους συνεργάτες σου δεν τους απομακρύνεις τελευταία στιγμή. Μπορείς ένα μήνα πριν να τους ζητήσεις να σε διευκολύνουν, ώστε να καλύψεις τις όποιες υποχρεώσεις σου.  Η λογική του ενός είναι λανθασμένη και αποδεικνύεται στην πράξη με τα σημερινά δεδομένα. Όπως λανθασμένη είναι και η επικοινωνιακή πολιτική του δήμου, παρά το σημαντικό έργο που έχει παραγάγει. Λανθασμένη η υποσχεσιολογία έργων που αργούν, λανθασμένες και οι αναθέσεις προμηθειών και προσλήψεων Αν όντως θέλουμε να ενισχύσουμε την ενότητα Νάουσας και "κάμπου" έπρεπε οι προμήθειες να δοθούν στους μικρούς επαγγελματίες των τοπικών κοινοτήτων. Αλλιώς δεν είναι κακό να υπάρξει διαγωνισμός και να προμηθευτεί ο δήμος αγαθά σε πολύ χαμηλότερες τιμές, μειώνοντας έτσι τις δαπάνες του. Έχουν επίσης περάσει επτά μήνες από την αρχή του έτους, όταν ακούσαμε στο δημοτικό συμβούλιο ότι η δημοτική αρχή θα προσφύγει νομικά εναντίον των εκκαθαριστών των πρώην δημοτικών επιχειρήσεων, αλλά δεν έγινε τίποτε. Αυτά και πολλά άλλα έχω τονίσει πολλάκις, όπως έχω κάνει το ίδιο και με την δημοτική αρχή του Τάσου Καραμπατζού. Είναι χρέος τιμής για τις αξίες μου να βοηθώ την όποια δημοτική αρχή εξέλεξε ο λαός της Νάουσας,χωρίς να κοιτώ κόμματα και χρώματα. Το ίδιο θα κάνω ακόμη και αν ο λαός τιμήσει την ΛΑΣ στην δημοτική αρχή ή την Κοινωνία Πολιτών, ή  όποιο άλλο σχήμα κατέβει στις επόμενες εκλογές. Χωρίς υποσημειώσεις, ερωτηματικά και κυρίως χωρίς χρήματα. Δεν "τα παίρνω" κοινώς ή ανανεωτικώς. Δεν εκβιάζω μέσα από την πένα μου κανέναν. Και αυτό το ξέρουν πρώην και νυν. Η πόλη μου με ενδιαφέρει και όχι οι προσωπικές διενέξεις πρώην, νυν ή επόμενων. Κλείνω με την ευχή να πρυτανεύσει η λογική σε "Κοινό Τόπο" και "Δημοτική Ανανέωση". Και οι δημοτικοί τους σύμβουλοι να απομονώσουν αυτούς που θέλουν να συνεχίζεται μια ανούσια βεντέτα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου