Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Εφημερίδα "Οκτώ": Η πρώτη συνέντευξη του Κώστα Καλδάρα για το νέο του δίσκο


Κυκλοφορεί η εφημερίδα «8κτώ» του 8ου Νηπιαγωγείου Νάουσας, με πολλά κι ενδιαφέροντα θέματα. Οι λιλιπούτειοι δημοσιογράφοι παίρνουν την πρώτη συνέντευξη από τον συνθέτη Κώστα Καλδάρα, για τον νέο του δίσκο «Τα θέλω όλα», ενώ ζωγραφίζουν τους στίχους των τραγουδιών.
Γράφουν αληθινές αλλά και παραμυθένιες ειδήσεις. Παρουσιάζουν τα βραβεία τους, κάνουν
μετεωρολογικές προβλέψεις και εκμυστηρεύονται τι θα θυμούνται από το Νηπιαγωγείο τους, τώρα που η σχολική χρονιά τελειώνει.

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Κώστα Καλδάρα:
Δημοσιογράφοι: Ποιο τραγούδι σας αρέσει περισσότερο  από τα 8 τραγούδια του cd;
Κ. Καλδάρας: Δύσκολη ερώτηση αυτή! Αν μπορέσεις να ρωτήσεις τη μαμά και το μπαμπά ποιο από τα παιδιά τους αγαπούν περισσότερο, και σου πουν κάποιο, τότε θα σου απαντήσω κι εγώ ποιο τραγούδι αγαπώ πιο πολύ από τα οκτώ. Γιατί και τα οκτώ, είναι δικά μου παιδάκια που τα αγαπώ εξίσου. Και μου αρέσουν όλα το ίδιο!

Δημοσιογράφοι: Πως σκεφτήκατε να φτιάξετε αυτό το cd;
Κ. Καλδάρας: Πολλές φορές έχουμε μέσα μας την ανάγκη να έρθουμε σε επαφή και σε επικοινωνία με τους ανθρώπους που αγαπάμε και βλέπουμε περισσότερο. Όταν η Νεφέλη και η Ιοκάστη ξεκίνησαν το σχολείο, αυτοί που αγαπούσα κι έβλεπα περισσότερο, ήσασταν εσείς, τα παιδιά! Οπότε, μου ήταν αδύνατο να κρυφτώ και να αντέξω και να μην γράψω τραγούδια για τα παιδιά. Ήσασταν, όλα τα παιδιά, η πηγή της έμπνευσής μου…


Η εφημερίδα κυκλοφορεί σε έντυπη μορφή με την αρωγή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου