Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

To σήμα κατατεθέν της Νάουσας αναζητεί ο δήμος. Σημαντική η ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στη «Βέτλανς»

Αμφορέας, ανοιχτήρι,  κίονας ή φυσικό κάλλος; Ένα απ' αυτά ή και ο συνδυασμός τους, μαζί μ' ένα σλόγκαν  θ' αποτελέσουν το  το σήμα κατατεθέν ή branding  της Νάουσας, με το οποίο η πόλη θα «κυκλοφορεί» ανά την υφήλιο.
Ο δήμος Νάουσας, στα πλαίσια  εκπόνησης της μελέτης για το branding  της πόλης,  παρουσίασε το απόγευμα της Τετάρτης 21 Σεπτεμβρίου στον πολυχώρο της «Βέτλανς», την οπτική ταυτότητα
της Νάουσας: τα αποτελέσματα του ερευνητικού και σχεδιαστικού έργου branding, τις επιλογές σήματος  - συνθήματος και του συστήματος βασικών αξιών - πλεονεκτημάτων της περιοχής.
Τέσσερα ήταν, τελικά, τα σήματα που «εγκρίθηκαν» για την τελική επιλογή ενός, που θα γίνει από τους εμπλεκόμενους στον χώρο του τουρισμού φορείς και τον δήμο, με βαρύτητα στην άποψη του μελετητή κ. Χρήστου Χέλμη, της εταιρείας ΚΟΛΙΜΠΡΙ, που παρουσίασε στο κοινό τη μεθοδολογία της εργασίας του. Όπως τόνισε, το σήμα της Νάουσας πρέπει να έχει σχέση με την τέχνη, τη φυσική ομορφιά και τη χαλάρωση που προσφέρει η περιοχή μας, χαρακτηριστικά που ελκύουν τους τουρίστες κι όχι αυτά που συγκινούν τους Ναουσαίους, όπως το κρασί, ο πρόσωπος, το βουνό, ο υδάτινος πλούτος, που αναφέρθηκαν από τους παρευρισκόμενους. Το σήμα της Νάουσας, μαζί με το σλόγκαν, θα αντιπροσωπεύει την περιοχή μας και θ' αποτυπωθεί σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της πόλης.
Καλωσορίζοντας τον μελετητή και το κοινό,  ο δήμαρχος κ. Νίκος Κουτσογιάννης τόνισε τη στρατηγική σημασία του branding  για τη Νάουσα του αύριο.
Σε ό,τι αφορά το σλόγκαν, οι επιλογές ήταν πολλές, με πιο χαρακτηριστική το «Το κλειδί στη φύση» («Κey to nature»). Τα σλόγκαν των τεσσάρων σημάτων που επιλέχθηκαν αφορούν το φυσικό κάλλος της περιοχής (χαλάρωση, περίπατοι), την τέχνη (γεωργία, πολιτισμός, ιστορία), το κρασί και τον υδάτινο πλούτο.
Ο κ.Κουτσογιάννης αναφέρθηκε, επίσης, στα πρώτα αποτελέσματα της μελέτης αξιοποίησης του ορεινού όγκου του Βερμίου, που εκπονεί για τον δήμο  εταιρεία με τις  προβλέψεις επιστημόνων για την περιοχή που  αναφέρουν ότι το χιόνι θα εξαφανιστεί, κάτι που σημαίνει ότι το χιονοδρομικό κέντρο των «3-5 Πηγαδιών» θα πρέπει να αναζητήσει άλλες δράσεις για να προσελκύσει επισκέπτες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
«Τομή της συγκεκριμένης μελέτης είναι αυτή η αλλαγή πορείας», τόνισε ο κ. Κουτσογιάννης, ενώ, σε άλλο σημείο της παρέμβασής του, υπογράμμισε τη μεγάλη στόχευση για  στροφή από το νωπό αγροτικό προϊόν στη μεταποίηση, με την πολύ υψηλότερη προστιθέμενη αξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου