Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Είμαι ο δικός σας, ΓιάΝΝΝης! Γράφει ο Γιάννης Βελέντζας,Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

Φίλοι μου, καλή σας μέρα,

αρχές της προηγούμενης εβδομάδος, “χτύπησε” την πόρτα του γραφείου μου, ο κούριερ. Κύριε Βελέντζα, έχετε πακέτο.

Από ποιον ρώτησα.

Ο αποστολέας είναι άγνωστος, μου απαντά. Θα το δεχτείτε;

Αρχικά σκέφθηκα να αρνηθώ, γιατί εάν στο πακέτο υπήρχε φωτογραφία της καγκελαρίου με αφιέρωση “στον πιο όμορφο χοντρούλη”, ή του
δόκτορα Σόιμπλε να μου χαμογελά, η περίπτωση εγκεφαλικού ή καρδιακού επεισοδίου, στην καλύτερη περίπτωση, θα είχε πολλές πιθανότητες.

Και άντε να βρεις και … κτηνίατρο!

Από την άλλη αναρωτήθηκα, υπάρχει τζακ ποτ στο τζόκερ, λες να στέλνουν τα χρήματα ταχυδρομικώς, διότι εάν τα καταθέτουν στην τράπεζα, βγάζοντας 60 ευρώ την ημέρα, θα πρέπει να ζήσω καμιά τριακοσαριά χρονάκια!



 Έτσι δέχθηκα το πακέτο. Το άνοιξα και μέσα υπήρχε ένα άλλο πακέτο μικρότερο και μία επιστολή, που αρχικά με ευχαριστούσε για την αποδοχή.

Κύριε Γιάννη, σας είμαι ευγνώμων, που με αποδεχθήκατε. Είμαι το δεύτερο “Ν”, του πρώην υπουργού. Είχα απελπιστεί, διότι κανείς δεν με δεχόταν και τι θα έκανα μόνο, ορφανό και κατατρεγμένο.

Απευθύνθηκα και στους 45 Γιάννηδες, αλλά με διώξανε. Πήγα και στους Γιώργηδες αφού “45 Γιάννηδες ενός κοκόρου γνώση και το μάθανε οι Γιώργηδες και γίνανε τρακόσιοι”, αλλά και εκείνοι φανήκανε πολλοί σκληροί και άδικοι.

Του εξήγησα, του Ν, ότι οι ευσωμούληδες κατά βάθος, είναι καλοί άνθρωποι, για αυτό πήρα το πακέτο, αλλά εγώ, έχω δύο Ν, βρίσκομαι σε ισορροπία, δεν είμαι ανισόρροπος, του είπα.

Μου υποσχέθηκε ότι είναι πούπουλο, οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα, και έτσι φίλοι μου, άνοιξα το πακέτο, είδα ένα υπέροχο Ν και από σήμερα, είμαι ο δικό σας, ΓιάΝΝΝης, με τα τρία Ν.



Και επειδή κάποιοι ζηλέψανε την δόξα του Ομήρου με την Ιλιάδα και αποφασίσανε να γράψουν την Μπαρουφακιάδα, απλά να τους θυμίσω, ότι ήρθαν δεύτεροι.

Τους έχει προλάβει, ο αξέχαστος Ζαμπέτας, με την εμφάνιση στην ταινία “Γαμπρός από το Λονδίνο”, με τον Κώστα Βουτσά, όπου τραγούδησε με τη συνοδεία μπουζουκιού, το λαικό άσμα “Ο Γιαννάκης”:



“Γιαννάκη ομορφόπαιδο,

Γιαννάκη λεβεντόπαιδο,

Παμπόνηρε και παραμυθατζή.

Με το παραμύθι σου,

την έκανες τη τύχη σου

και το ψηστήρι σου φιγουρατζή

το μυαλό σου μάζεψε

και την πορεία άλλαξε

με τη φωτιά να παίζεις δεν μπορείς

σαν πολλά μας τά’κανες,

Γιαννάκη το παράκανες”.



Ακριβώς έτσι, είναι φίλοι μου,

ήρθε ο “λεβέντης μας” με τη μηχανή και τον αέρα του “αμερικάνου”, μας πούλησε παραμύθι με συνοδεία φιγούρας και  … κασκόλ και δεν θέλουμε λεφτά, και πάρτε μία δημιουργική ασάφεια και τρέμε Ευρώπη, διότι θα σε διαλύσω, και μαγνητοφωνώ, τις συνεδριάσεις του γιούρουγκρουπ και σε συνεργασία, με τον καθηγητή “δεν τον ξέρει η μάνα του” και τον συνεργάτη του, “συγνώμη κύριε ποιος είστε”, σκηνοθετήσανε και σε λίγο θα “ανεβεί” στις κινηματογραφικές αίθουσες, η νέα υπερπαραγωγή “τρέμε Τσακ Νόρις, έρχεται η Δραχμή”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου