Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

"Το Μοναστήρι της Έξω Υπαπαντής". Μια σειρά αποκλειστικών άρθρων του αγαπητού μου Μανώλη Βαλσαμίδη

Με μεγάλη μου χαρά δέχθηκα το τηλεφώνημα του δασκάλου μου Μανώλη Βαλσαμίδη,για μια ακόμη φορά. Μου έκανε την τιμή να αφιερώσει, μέσα από τούτες τις διαδικτυακές σελίδες, μια σειρά άρθρων του για την ιστορία της Ιεράς Μονής Υπαπαντής του Κυρίου, στις κορυφές του Βερμίου. ¨Θα μείνεις ενθουσιασμένος με τα στοιχεία που βρήκα και σου τα δίνω να τα δημοσιεύσεις αποκλειστικά"μου είπε ο δάσκαλος. Τον ευχαριστώ πολύ. Και για την ξεχωριστή τιμή που μου κάνει, αλλά και γιατί παραμένει ένας 86χρονος έφηβος που ασχολείται με θέρμη, πίστη και αφοσίωση στον Θεό και την Πατρίδα, με την ιστορική έρευνα.Εύχομαι, όταν τελειώσει αυτή η σειρά των άρθρων του, ο κ.Μανώλης Βαλσαμίδης, ο δάσκαλος, ιστορικός ερευνητής και συγγραφέας, να βάλει πλώρη για τα νεότερα χρόνια της ιστορίας της Νάουσας μας, ρίχνοντας άπλετο φως, με τον μοναδικό του τρόπο γραφής.
"Στον Θόδωρο με αγάπη Μανώλης" λέει το αφιέρωμα του.
"Ευχαριστώ για το ευ ζην δάσκαλε", του ανταποδίδω.
Υ.Γ Σε λίγο θα σας δώσουμε το πρώτο μέρος της έρευνας του για την Ιερά Μονή Υπαπαντής του Κυρίου, Βερμίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου